دوره 11، شماره 1 - ( مجله علمی پژوهان، پاییز 1391 )                   جلد 11 شماره 1 صفحات 6-11 | برگشت به فهرست نسخه ها


XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Khazaei S, Rashedi E, Barati E. Approachs of at modulative education in medical sciences: a review. psj. 2012; 11 (1) :6-11
URL: http://psj.umsha.ac.ir/article-1-76-fa.html
خزاعی شهرام، راشدی الهه، براتی الهه. رویکردهای آموزش تلفیقی در علوم پزشکی: مطالعه مروری . مجله علمی پژوهان. 1391; 11 (1) :6-11

URL: http://psj.umsha.ac.ir/article-1-76-fa.html


1- دانشکده برق و کامپیوتر، دانشگاه صنعتی اصفهان ، elahehrashedi@yahoo.com
چکیده:   (1192 مشاهده)
آموزش تلفیقی به صورت ترکیبی از اموزش حضوری و آموزش الکترونیکی تعریف شده است، که در آن از فناوری های اطلاعات و ارتباطات و همجنین ارائه کلاس های حضوری برای یادگیری جویندگان علم استفاده می شود. آموزش تلفیقی در ده سال اخیر به عنوان یکی از گسترده ترین روشهای یادگیری در جامعه آموزش شناخته شده و باموفقیت و استقبال زیادی مواجه گردیده است. در حال حاضر بسیاری از سیستم های آموزش دانشگاه ها، خصوصا دانشگاه های علوم پزشکی به استقبال از این روش روی آورده اند. از جمله رویکردهای آموزش تلفیقی در حوزه ی علوم پزشکی، شامل آموزش مداوم کادر پزشکی، آموزش موثر دروس دانشگاهی به دانشجویان، آموزش بیماران در جهت درمان سریعتر و آموزش عموم جامعه در جهت بالا بردن بهداشت عمومی می باشند. در این مقاله رویکردهای آموزش تلفیقی در دانشگاه های علوم پزشکی مورد مطالعه قرار گرفته و معرفی شده اند. این مقاله از نوع موردی بوده و جمع آوری اطلاعات با استفاده از مستندات چاپی و الکترونیکی مرتبط باموضوع صورت گرفته است.
متن کامل [PDF 311 kb]   (957 دریافت)    
نوع مطالعه: مروري |
دریافت: ۱۳۹۳/۶/۲۲ | پذیرش: ۱۳۹۳/۶/۲۲ | انتشار: ۱۳۹۳/۶/۲۲

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
کد امنیتی را در کادر بنویسید

ارسال پیام به نویسنده مسئول


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله علمی پژوهان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2015 All Rights Reserved | Pajouhan Scientific Journal

Designed & Developed by : Yektaweb