رابطهی توانایی های حرکتی بنیادی و تغییرپذیری در کنترل قامت: مقایسهی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر با کودکان عادی
تدوین بستهی ارتقای مهارت های زبانی مبتنی بر توان بخشی شناختی و تعیین اثربخشی آن بر عملکرد زبان بیانی کودکان دارای اختلال زبانی خاص
تبیین متغیرهای روانشناختی مؤثر بر رفتارهای حامی محیط زیست در دانشآموزان ابتدایی شهر قزوین: کاربرد تئوری رفتار برنامهریزیشده
بررسی عوامل مؤثر بر گرایش به تغذیهی انحصاری کودک با شیر مادر بر اساس تئوری رفتار برنامهریزیشده در مادران مراجعهکننده به مراکز جامع سلامت