دوشنبه 12 خرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
هیئت تحریریه
نمایه سازی های مجله
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
فرم تعهدنامه نویسندگان
فرم پاسخ به داوران
راهنمای ارسال مقاله
ارسال مقاله
مراحل بررسی و انتشار مقالات
برای داوران
داوری همتا
لیست داوران مجله
راهنمای داوران
ملاحظات اخلاقی
سیاست های نشریه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
دوره 12، شماره 1 - ( مجله علمی پژوهان، پاییز 1392 )
کاربرد هستی شناسی های وب معنایی در نظام های اطلاع رسانی پزشکی
ص. 10-1
محمدرضا امیری
*
،
مریم سلامی
چکیده
(8492 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2817 دریافت)
آپتامرها و کاربردهای بیولوژیکی-درمانی آنها
ص. 26-11
مصطفی حسینی ذیجود
،
صادق زارعی
،
حسن قاسمی
،
مهدی محمودی
،
رقیه عباسعلی پورکبیر
*
چکیده
(17300 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(5091 دریافت)
مرور نظام مند کیفیت زندگی معلولین جسمی حرکتی
ص. 35-27
محمد کمالی
*
،
لیلا استادهاشمی
،
ملیحه خلوتی
،
سارا نوروزی
،
ایوب نافعی
چکیده
(9392 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3141 دریافت)
انفورماتیک پزشکی
ص. 44-36
شهلا نورنژاد
*
چکیده
(5739 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2327 دریافت)
اعتبار، پایایی و روایی نسخه فارسی پرشنامه غربال گری کودکان اوتیسم 12-7 ساله با عملکرد بالا
ص. 54-45
مسعود کاسه چی
*
،
فاطمه بهنیا
،
هوشنگ میرزایی
،
مهدی رصافیانی
،
مرجان فرضی
چکیده
(10353 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3426 دریافت)
رتبه دهی اکتساب هدف
ص. 60-55
ثریا قره باغی
،
صدیقه سادات مرباقری
*
چکیده
(3912 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1186 دریافت)
پروتکل پیشنهادی غربالگری شنوایی همگانی نوزادان در ایران
ص. 63-61
نسرین گوهری
*
،
فرهاد فراهانی
چکیده
(4517 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1857 دریافت)
نقش دانشجویان در نظام پژوهشی کشور
ص. 67-64
محمد احسان رحیمی نژاد
*
،
امیر حسین مودب
چکیده
(3661 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1194 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS