You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
مقایسهی تأثیر یک دوره تمرینات هوازی، مقاومتی و ترکیبی (مقاومتی + هوازی) بر سطوح سرمی لپتین، شاخص آتروژنیک پلاسما و عوامل خطرزای قلبی- عروقی در دانشجویان دختر چاق غیر فعال منیره رضایی، معرفت سیاه کوهیان، فرناز سیفی اسگ شهر، بهمن ابراهیمی ترکمانی
*، سهیلا همتی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر آموزش ارتباط مؤثر به مادران بر زمان ارتباط مادر- کودک در مراکز جامع سلامت روستایی صفورا محمدی، مسعود خداویسی، لیلی تاپاک، رویا امینی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی ارتباط خودمدیریتی با شدت سر درد، کیفیت زندگی و فعالیت جسمانی کودکان مبتلا به میگرن فاطمه چراغی، آرش خلیلی، افشین فیاضی، لیلی تاپاک، افسانه فامیل متقی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تعیین اثربخشی ریلکسیشن و هیپنوتیزم درمانی شناختی- رفتاری بر استرس کودکان مهدی شاکریان، سید محمود موسوی نژاد
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسهی تأثیر روشهای آموزش سناریوی موردی و نقشهی مفهومی بر یادگیری مهارتهای احیای قلبی- ریوی کودکان در دانشجویان پرستاری آرش خلیلی، طیبه حسن طهرانی، یونس محمدی، حدیث آذری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی تاثیر برنامه ی حرکتی اسپارک و موسیقی بر رفتارهای کلیشه ای کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم سعیده الماسی
*، سمیه کریمی، الهام گودرزی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه ی تأثیر 8 هفته تمرینات تداومی، تناوبی بر حداکثر اکسیژن مصرفی، استقامت عضلانی و سلامت عمومی دانشآموزان پسر پایه ی هفتم دارای اضافه وزن سعید جوادینژاد، اسماعیل نصیری
*، علی صمدی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارتباط اختلالات اسکلتی-عضلانی و مشخصات کیف مدرسه در دانش آموزان کم توان ذهنی سعیده سادات مرتضوی، زهرا مرتضوی، ملیحه صفری، سولماز رهبر، محمدرضا اسدی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
طراحی و اثر بخشی برنامه ی تنظیم هیجان بر نشانه های درونی سازی و برونی سازی شده ی نوجوانان قلدر سیده مریم موسویان شریف زاده، سوگند قاسم زاده
*، علی اکبر ارجمندنیا، مسعود غلامعلی لواسانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تأثیر آموزش از طریق بازی در تنظیم هیجانی و روابط اجتماعی دانش آموزان معصومه راحت دهمرده، ولی مهدی نژاد
*، فاطمه صغری کربلایی هرفته
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue