مقایسهی تأثیر درمان مبتنی بر ذهنیسازی و فیلیالتراپی بر تعاملات دانشآموزان با اختلال نقص توجه- بیشفعالی: تعاملات والد و معلم-کودک
اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیک گروهی بر تنظیم هیجان و تحریکپذیری نوجوانان دارای اختلال بینظمی خلق اخلالگر
بررسی ارتباط سواد سلامت با خودکار آمدی و عملکرد شیر دهی مادران دارای نوزادان بستری در بیمارستان فاطمیه شهر همدان
نقش میانجی خستگی از دلسوزی در رابطه بین مشکلات هیجانی مادر و مشکلات هیجانی رفتاری کودکان با نیازهای ویژه