Journal archive for Google Scholar Robot!

Pajouhan Scientific Journal

مجله علمی پژوهان



Volume 19, Number 4 (2021-9)


The Effectiveness of Positivity Education on the Students’ Perception of Competence and Quality of life
اثربخشی آموزش مثبت‌نگری بر ادراک شایستگی و کیفیت زندگی دانش‌آموزان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Evaluation of the Effect of Smartphone-based Virtual Social Networking on Academic Performance of Undergraduate Nursing Students
بررسی تأثیر میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی موبایلی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of the Academic Help-Seeking and Meanings of Education in Deaf, Blind and Normal Students
بررسی مقایسه‌ای کمک‌طلبی تحصیلی و معنای تحصیلی در دانش‌آموزان ناشنوا، نابینا و عادی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effectiveness of Early Childhood Care and Education on Intelligence of Children 2 to 24 Months, and their Mother’s Affective Capital and Parenting Stress
اثربخشی بسته مراقبت و آموزش زودهنگام کودکی بر هوش کودکان 2 تا 24 ماهه و سرمایه عاطفی و استرس والدگری مادران آن‌ها
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Role of Religious Coping and Moral Intelligence in Predicting Students' Psychological Hardiness during the Coronavirus Epidemic
پیش‌بینی سرسختی روان‌شناختی دانشجویان در دوران کرونا: نقش مقابله‌های مذهبی و هوش اخلاقی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Determining the Contribution of Social Intelligence and Resilience Components in the Predicton of Covid-19-related Anxiety in Students
تعیین سهم مؤلفه‌های هوش اجتماعی و تاب‌آوری در پیش‌بینی اضطراب کرونا در دانشجویان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Evaluation of the Effect of Levetiracetam Monotherapy in Comparison with Sodium Valproate in the Treatment of Children with Generalized or Focal Epilepsy in a Randomized Clinical Trial
بررسی اثر تک‌درمانی لووتیراستام در مقایسه با سدیم والپروات به روش کارآزمایی بالینی تصادفی در درمان کودکان مبتلا به صرع ژنرالیزه یا فوکال
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effectiveness of Stress-Based Mindfulness Therapy on the Students' Feelings of Loneliness and Internet Addiction
اثربخشی درمان ذهن‌آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر احساس تنهایی و اعتیاد به اینترنت دانش‌آموزان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles